Accepterad Pingvinen404 | Medlem ansökning (Gnome0105)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingvinen404

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? pingvinen404

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alfred Bagne 22år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kaxig, Glad, Argsint

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alfred växte upp runt kriminalitet då båda hans föräldrar var med i olika gäng då han redan som ung höll på med droger o vapen affärer. Så med tanke på alfreds bakrund så kommer jag köpa krim och sen rpa krim och sen eventuellt skaffa nått jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och håller en hög rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du vet att du kommer förlora ett scenario men istället för att förstöra scenariot för alla andra så väljer du att fortsätta scenariot och göra de kul för alla andra inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har varit bannad 7 gånger förut och lärt mig att inte dampa o f8 quita i staff samtal samt att tänka till extra innan jag gör saker

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= att du slår eller dödar någon utan bakrunds liggande scenario VDM= att du använder ett fordon som ett vapen C logg att du loggar ut för att undvika ett scenario eller att du quitar mitt i ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka