Accepterad Pingvinen | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingvinen

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? holger

Vad är ditt discord namn? .pingvinen.

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Alexander är en 20-årig svensk som har som mål i livet att bli polis. Hans far var polis, och Alexander ser upp till honom och vill följa i hans fotspår. Alexander har alltid beundrat sin far och hans arbete för att upprätthålla lag och ordning. Hans äldre bror, Peter, flyttade till Norge när han var liten, vilket gjorde att Alexander ofta kände sig ensam. Barndomen blev svår då han blev mobbad av sina skolkamrater. Hans far, som märkte Alexanders svårigheter, bestämde sig för att lära honom självförsvar. Med tiden blev Alexander skicklig på att försvara sig själv, men detta ledde också till att han hamnade i problem eftersom han slog tillbaka mot sina mobbare.

Trots de utmaningar han mötte, växte Alexanders intresse för rättvisa och ordning, inspirerat av sin fars yrke. Efter att ha klarat av sina tonår började han på en utbildning för att själv bli polis. Under utbildningen mötte han många utmaningar och lärde sig mycket om vad det innebär att vara polis. Men trots hans starka början har han börjat känna sig osäker på om detta verkligen är den rätta vägen för honom. De senaste månaderna har han börjat tvivla på sitt val och funderar på om det finns andra yrken eller livsvägar som skulle kunna passa honom bättre.

Alexander befinner sig nu i en period av självrannsakan och överväganden. Han vill göra sin far stolt och följa familjetraditionen, men samtidigt känner han att han behöver hitta sin egen väg och göra något som verkligen gör honom lycklig. Han vet att beslutet inte kommer att vara lätt, men han hoppas att tiden och erfarenheterna ska hjälpa honom att hitta den rätta vägen för sig själv. Med stöd från sin familj och sina vänner är han fast besluten att utforska alla sina möjligheter och se var livet tar honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en mycket hög och kvalitativ nivå av rollspel. Om jag råkar krocka kommer jag stanna och uttrycka smärta genom att säga "ajjj" och skriva genom /me att jag får ont i huvudet eller mår illa, och liknande. Jag kommer alltid att se till att alla har roligt under ett scenario och att alla har en chans att vinna, som till exempel vid ett bankrån. Då vill jag att både jag själv och poliserna ska ha kul.

Mitt mål på Unive är att använda mig så mycket som möjligt av socialt rollspel. Jag strävar efter att lösa konflikter genom samtal och dialog istället för att starta ett krig. Till exempel kommer jag att försöka prata med ett rivaliserande gäng för att undvika konflikt.

Jag kommer alltid att följa alla regler som finns på Unive, som till exempel RDM, VDM, sunt förnuft, och Fear RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för egen vinst att man ska spela så att alla har en chans att ha det roligt under senariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja vdm är att man använder bil som ett fordon. Fear rp är att man ej värnar om sitt liv. Suntförnuft är att man tex skjuter ner folk på sjukhuset. C logg är att man loggar för att man ska förhindra ett scenario. kan alla regler man de tar vi i intervjun

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rpat i några år nu kanske 2-3

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka