Accepterad Pingvinen | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingvinen

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122224479/

Ditt Hex-ID: 11000014542155f (Hex)

Vad är din discord tagg? .pingvinen.

Vem var det som bannade dig? Jag blev bannad av anticheatet jag tog där vi spawnar i vårat gänghus afk för jag låg på 3000 ping och sen när jag försökte röra mig så blev jag bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? https://cdn.discordapp.com/attachments/904737467708629092/1176940763519660213/image.png?ex=6570b280&is=655e3d80&hm=f50d73e636ccbfe222c625b450e253c949bd60d74f4732d45678f06fc29010d2&

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog där vi spawnar i vårat gäng hus och jag laggade mycket låg på typ 3000 ping och så försökte jag röra på mig och låsa upp dörren men då blev jag bannad av anticheatet och jag hoppade support och dom sa att det va en bugg och jag skulle göra en ban överklagan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja Jag gjorde inget hade inget nerladdat eller någon stog bara i rummet och försökte öppna en dörr och folk i support sa att det va en bugg

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånget tidigare två sv bannas och en 5 dagar ban den 5 dagar bannen va felaktig och min överklagan blev godkänd men det va för att personen tyckte att jag inte rpade bra med polisen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså Jag vet inte hur jag skulle kunnat göra det annurlunda efter som att det va en anticheat ban och jag gjorde inget men jag hade ju kunnat kanske inte öppna dörren kanske va därför har ärligt talat ingen aning

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså ja att jag inte ska vara inne på servern när jag laggar för att det finns en chans på att bli anticheat bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka