Nekad Pingvinen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingvinen

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? holger

Ditt discordnamn: .pingvinen.

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag kommer försöka mitt bästa hela tiden och jag kommer även försöka utväxla så mycket som möjligt i min staff karriär med att ta mer ansvar under tiden som kommer. Jag kommer att lyssna på spelarnas båda vinklar och se till att båda parternas sida hörs. Jag kommer att hålla koll i logs/speca runt om och se till att folk inte emot abusar gör /die eller shot on site för jag vet att det är ett stort problem på servern. Jag kommer att försöka utväxla så mycket som möjligt under min staff tid på unive kommer att ta större ärenden och ta mer ansvar mer områden ext

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker inte fungerar så bra är all emote abuse och /die abuse och shot on site allt detta förstör rpn det gör så att andra spelare knappt har någon chans att ha ett roligt kidnappnings senario tex för att personerna gör bara /die när dom märker att man håller på att bli kidnappad för att inte bli av med vapnet

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur jag tycker att staff teamet kan lösa det är via att man håller mer koll logsen sen att man specar mer i hamnen grove industri området och mirror park för det är det det offtas händer. Jag vet inte om detta redan fins men om det inte gör det så kan man ju lösa det att man har en egen log för /die och att det tar en bild /video om det är möjligt vet ej om det går men hade varit bra om det går

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Inligt mig så är det viktigt att vara profisionell när man har en roll så som staff för att vi ska vara vägvisare för dom nya och vi ska se till att folk följer reglerna säg att en staff inte är profissionel att dom tex sitter och pratar skit om andra spelare i support är otrevliga eller andra grejer då kommer spelarna tänka så att det här staff teamet bryr sig inte som sina spelare och då kommer dom at byta server

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska lägga upp mitt staff arbete så här att min skola slutar 15.00 sen så åker jag hem sen så staff arbetar jag under kvällen/lite på natten och om jag ska rpa det gör jag nog bara om det är någon slacks senario möte eller något annat man kanske behöver göra men jag kommer att försöka att staff arbeta mycket och rpa lite

Hur länge har du spelat på Unive? 1.5 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja har varit staff 2 gånger innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka