Nekad pingu2008 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pingu2008

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Pingu9229

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Ludde Loco, Han är en 35 årig man som för några är sedan gick ut polishögskolan med top betyg. Han valde att följa sin pappas fotspår för att göra honom stolt, Det var inget han ville göra från början men efter ett tag så tyckte Ludde att detta kan nog bli kul till slut.
Ludde Loco har precis flyttat till en ny stad där han inte känner någon, Han är en väldigt social person av sig och söker sig oftast alltid till nytt folk. Han är en väldigt engagerad person när det kommer till arbetslivet, Han gör sällan misstag då han alltid är extremt strikt när det kommer till saker och ting.
Axels sid hobby är gamla bilar han har alltid gillat att hålla på med allt som låter och pyser, Han har alltid skruvat med bilar sen 6 års ålder med sin morfar och pappa i garaget där dom hade en 65a Imapala.
Ludde Loco söker just nu efter ett nytt jobb och bostad där han kan sätta sig ner och tänka över sina beslut i livet vad han ska gå vidare och göra, Han kommer gå ner till polisstationen när han har chans för att se om han kan få forsätta sitt liv som polis och möjligen få en anstänllning som aspirant i denna stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En mycket bra rp nivå samt en social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så båda parterna har kul i scenariot inte bara spela för att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag t.ex. RDM: RDM är när man slår någon medvetlös utan någon anledning. Du ligger alltså bakom någons död utan ett scenario till det. VDM: VDM är när man kör över någon, i vissa lägen där du känner dig hotad, gäller inte VDM till en viss grad. Fear RP: FearRP är t.ex. om du blir hotad med vapen, att du istället för att spela rädd så börjar du slåss eller liknande. Tänk verkligheten hade du varit under hot och gärningmannen sa att du skulle göra saker så hade du inte trots att Powergaming: Powergaming är när man gör saker som är overkliga såsom att köra in i en vägg i hög hastighet och sen låtsas som att inget hände, eller att du kör med en sportbil på offroad vägar och hoppar mellan bergen. Metagaming: Metagaming är när du tar information utanför spelet t.ex. streams eller folk som pratar och tar in det ic.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag på detta konto har jag runt 1600 timmar samt 1500 på ett annat

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Nekad, utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?" & "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka