Vad är ditt namn i verkligheten? Eric
Vad är ditt discord namn? p1ngu100
Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ludde Andersson 28 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kort stubin, respekterar, nyfiken
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund på min karaktär är kriminell har kört på unive förut och då rpade jag som Ludde Andersson i ett gäng, framtiden för min karaktär har jag inte riktigt bestämt mig över, vi är lite fler grabbar som ska börja på unive så får vi se vad som händer och vart vi tar vägen
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en unik rp tror jag, jag kommer ha flera kompisar som ska också börja rpa på unive med mig så tror vi kommer kunna göra roliga scenarios för alla partner för det har vi gjort tidigare på andra servrar
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i scenariot menas med att man inte ska spela för makt och pengar, det man ska vara ute för är att ha roligt och att båda partnerna ska ha roligt i scenariot och inte bara tänka på t.ex. pistoler.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det jag minns var att jag hade sånt här sak så när jag dödar någon kommer det saker ut från huvet. jag lärde mig att jag alltid ska dubbelcheka vad jag har på när jag ska gå in så jag inte glömt nåt från när jag körde pvp server
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft: Sunt förnuft för mig är att man är en vettig person som tar itu med saker på ett moget sätt. T.ex. skulle du i verkligen gått fram till en polis och spottat person i ansiktet. SVAR NEJ. Är du en person med sunt förnuft så är du skötsam person som tänker innan den gör beslut. RDM: RDM är när man slår någon medvetlös utan någon anledning. Du ligger alltså bakom någons död utan ett scenario till det. VDM: VDM är när man kör över någon, i vissa lägen där du känner dig hotad, gäller inte VDM till en viss grad. Fear RP: FearRP är t.ex. om du blir hotad med vapen, att du istället för att spela rädd så börjar du slåss eller liknande. Tänk verkligheten hade du varit under hot och gärningmannen sa att du skulle göra saker så hade du inte trots att Powergaming: Powergaming är när man gör saker som är overkliga såsom att köra in i en vägg i hög hastighet och sen låtsas som att inget hände, eller att du kör med en sportbil på offroad vägar och hoppar mellan bergen. Metagaming: Metagaming är när du tar in
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack
Vad är ditt discord namn? p1ngu100
Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ludde Andersson 28 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kort stubin, respekterar, nyfiken
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund på min karaktär är kriminell har kört på unive förut och då rpade jag som Ludde Andersson i ett gäng, framtiden för min karaktär har jag inte riktigt bestämt mig över, vi är lite fler grabbar som ska börja på unive så får vi se vad som händer och vart vi tar vägen
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en unik rp tror jag, jag kommer ha flera kompisar som ska också börja rpa på unive med mig så tror vi kommer kunna göra roliga scenarios för alla partner för det har vi gjort tidigare på andra servrar
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i scenariot menas med att man inte ska spela för makt och pengar, det man ska vara ute för är att ha roligt och att båda partnerna ska ha roligt i scenariot och inte bara tänka på t.ex. pistoler.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det jag minns var att jag hade sånt här sak så när jag dödar någon kommer det saker ut från huvet. jag lärde mig att jag alltid ska dubbelcheka vad jag har på när jag ska gå in så jag inte glömt nåt från när jag körde pvp server
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft: Sunt förnuft för mig är att man är en vettig person som tar itu med saker på ett moget sätt. T.ex. skulle du i verkligen gått fram till en polis och spottat person i ansiktet. SVAR NEJ. Är du en person med sunt förnuft så är du skötsam person som tänker innan den gör beslut. RDM: RDM är när man slår någon medvetlös utan någon anledning. Du ligger alltså bakom någons död utan ett scenario till det. VDM: VDM är när man kör över någon, i vissa lägen där du känner dig hotad, gäller inte VDM till en viss grad. Fear RP: FearRP är t.ex. om du blir hotad med vapen, att du istället för att spela rädd så börjar du slåss eller liknande. Tänk verkligheten hade du varit under hot och gärningmannen sa att du skulle göra saker så hade du inte trots att Powergaming: Powergaming är när man gör saker som är overkliga såsom att köra in i en vägg i hög hastighet och sen låtsas som att inget hände, eller att du kör med en sportbil på offroad vägar och hoppar mellan bergen. Metagaming: Metagaming är när du tar in
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack