Accepterad pingu2008 | Medlem ansökning [Fadi151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pingu2008

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? pingu9229

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Axel Johansson, Han är en 35 årig man som för några är sedan gick ut polishögskolan med top betyg. Han valde att följa sin pappas fotspår för att göra honom stolt, Det var inget han ville göra från början men efter ett tag så tyckte Axel att detta kan nog bli kul till slut.
Axel Johansson har precis flyttat till en ny stad där han inte känner någon, Han är en väldigt social person av sig och söker sig oftast alltid till nytt folk. Han är en väldigt engagerad person när det kommer till arbetslivet, Han gör sällan misstag då han alltid är extremt strikt när det kommer till saker och ting.
Axels sid hobby är gamla bilar han har alltid gillat att hålla på med allt som låter och pyser, Han har alltid skruvat med bilar sen 6 års ålder med sin morfar och pappa i garaget där dom hade en 65a Imapala.
Axel Johansson söker just nu efter ett nytt jobb och bostad där han kan sätta sig ner och tänka över sina beslut i livet vad han ska gå vidare och göra, Han kommer gå ner till polisstationen när han har chans för att se om han kan få forsätta sitt liv som polis och möjligen få en anstänllning som aspirant i denna stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp samt rolig rp för motpartner vill utveckla mina scenarion och inte bara vinna alltid

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt i scenariot och att man inte ska bara göra scenarios för att vinna
VDM är när man kör över någon, i vissa lägen där du känner dig hotad, gäller inte VDM till en viss grad.
.
New life rule är att du får inte komma ihåg något av det som hände innan du blev medvetslös.
.
Powergaming är när man gör saker som är overkliga såsom att köra in i en vägg i hög hastighet och sen låtsas som att inget hände, eller att du kör med en sportbil på offroad vägar och hoppar mellan bergen.
.
Combatlogg är när du lämnar för att undvika ett scenario.
.
Metagaming är när du tar information utanför spelet t.ex. streams eller folk som pratar och tar in det ic.
.
Copbaiting är när du medvetet retar upp polisen för att få dem efter dig. Såsom köra när det är rött och har dem bredvid dig, stå och burna bredvid dem, köra fram och tillbaka för att få uppmärksamhet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag här är några exempel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit boss för flera olika gäng, har varit Sons of anarchy boss (3månader) Famillies boss (2 månader) samt varit vice boss och lite annat i flera gäng så min krim Rp är på riktigt hög nivå med tanke på mina timmar samt min ålder, Från min sida kommer ni inte få se något lall Rp iallafall. Jag skulle säga att jag är mer en av dom erfarna Fivem/Role play spelarna då jag aldrig tänker vad som är bäst för mig, utan jag tänker oftast alltid vad som blir bäst för alla och vad som blir roligast för alla, För mig handlar det aldrig om att vinna utan att ha roligt i alla scenarios har man det så kommer man kunna komma långt. Blir mycket roligare om alla andra skulle börja tänka så med och jag tror verkligen att jag kan få folk att ändra sig till detta. Tänker man vad som blir bäst för servern så kan man gå långt i alla scenarios. Ibland förlorar man och ibland vinner man och så kommer det alltid att vara Man ska inte komma hit och tro liksom att man kommer vinna allt hela tiden för så kommer det inte vara och oftast den Rpn som blir tråkig, När man bara tänker på vapen och pengar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka