Accepterad Pingu | Whitelist ansökning [Filip & Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingu.

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199026578303/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Captain#8290

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jakob Nilsson och i nuläget jobbar jag som bilmekaniker hos Mekonomen och Älskar mitt jobb. jag har haft en ganska jobbigt uppväxt med allt från vold och droger i min uppväxt. mina föräldrar var inte dom bästa kan man väll säga. dom drack väldigt ofta och de förkomm även droger lite här och där allt dehär pågick tills jag var 18 år då jag bestämde mig för att bara dra hemmifrån och få en nystart på mitt liv, skolan har ändå gått bra och jag hade en gymnasieutbildning som mekaniker (fordon) så jag sökte jobb direkt och blev anställd på mekonomen och än idag när jag är 29 år så jobbar jag kvar och trivs verkligen skit bra, min karaktär håller för tillfället inte på med kriminalitet eller något liknande utan jag har ett bra betalt jobb och är inte alls kaxig/otrevlig.-

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kommer förekomma med bra senarion och bra rp jag har spelat fivem en väldigt lång tid och vet hur allt fungerar och alla regler, jag spelart alltid med sunt förnuft.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har spelat på den här servern ett tag och känner att den är riktigt, riktigt bra, de kommer riktigt bra senarion det är många som spelar på servern och för det mesta är det inte alls mycke rdm, och om det är rdm så löser admins de fort och smidigt. även om man har en fråga eller som jag gör nu så är det så enkelt det är bar att gå in på mutipvp.se och göra en ansökan eller ställa en fråga. helt enkelt en riktigt, riktigt bra server.

Hur hittade du Multistaden? genom en (Torsken) en vän som även spelar på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att förbättra mig med rp och göra riktigt roliga och bra senarion. och bara förmedla med sköna vibes och bra energi

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope spelar endast på denna server, har spelat på många andra servrar men ingen slår mutistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka