Nekad Pingu i militären | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingu i militären

Aktiv Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
238
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Pingu i militären#4610

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter William Svensson 23 år gammal och kommer ifrån Småland. William kommer från ett ganska stökig uppväxt då hans mor och far har dött i en bil olycka när han va 17. William hamna på fosterhem ett år innan an fyllde 18. Han har gjort lite allt möjligt i livet, varit mekaniker chef på SC och varit kriminell. Han är en väldigt glad och härlig person som gillar att umgås med folk och hitta på roliga saker. William älskar bilar och tycker det är kul att meka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig RP för båda parter då jag inte bryr mig om vem som vinner/förlorar ett scenario tycker att det ör kul att RPa bara. Sen bidrar man ju också alltid med ett glatt humör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela med i ett scenario och att inte bara skita i att RPa för att man förlorar ett scenario. T.ex. jag blir kidnappad och ska bli rånad då ska jag självklart RPa rädd då dem hotar mig och så ska jag ge över mina saker för att det ska bli ett roligt scenario.

Hur hittade du Unive? Har spelat på servern i snart 2 år så själv:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka