Accepterad Pingu i militären | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingu i militären

Aktiv Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
238
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC-Styling

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Pingu i militären#4610

Hur gammal är du? 17år

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021-06-20

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill göra SC-Styling till en bra arbetsplats och göra SC Styling allmänt större i stan. Jag vill utveckla styling RPn genom att bemöta kunder med bra ton och och va mycket trevlig mot våra kunder. Jag kommer sträva efter aktiva och bra medarbetare och kommer ha hyffsade krav som gör så att flera personer får chans att arbeta på SC styling. Jag kommer vilja ha hög RP nivå som gör så att företaget utvecklas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar just nu på SC styling så jag vet hjur det går till. Jag vet hur chefs systemet funkar eftersom jag har varit mod på servern. Jag har även erfarenheter som mekaniker då jag jobbade på gamla Falk.

Hur ofta kommer du vara inne? På vardagar så kommer jag vara inne ca. 2-4 timmar om dagen.
Helgerna så kommer jag kunna vara inne längre. Jag har inte direkt några fasta tider så det kan gå fram och tillbaka. Men jag kommer vara inne minst 2 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag. Finns ingen anledning att sluta spela föra att man inte skulle få ett jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka