Accepterad Pingu | Ban överklagan [Gumbo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pingu.

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026578303/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: pingu 15.40 ungefär

Vad är din discord tagg? Captain#8290

Vem var det som bannade dig? Alex

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? alex tänkte väll att det var fail rp så det var väll derför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en person kom in i mekonomen och började med att säga fan vad seg du är sedan fixar jag hans motorcykel och sen när han åker ut så säger han mekonomen är skit seg, sedan kommer han tillbaka efter 3 min och ska fixa den igen och kallar mig bög och jag säger att jag inte kommer fixa den för han var så otrevlig sedan åker vi ut och sen börjar jag och en till kille och den här killen bråka och han kallar mig bög igen och då kör jag in i ahns motorcykel och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte fail rp tycker jag men de jag hade kunnat göra anorlunda var att inte åka in i motorcykeln och det var fel av mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den förra bannen var för att jag lallade och det var igår så sprang 15 personer inklusive jag utan tröja in på polisstationen och sedan blev jag bannad av någon anledning just jag men förstår ändå att admins blir sura och irriterade över att man gör så

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört in i killens motorcykel och jag ber om ursäkt för de men han gjorde mig bara så arg men de kommer inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte ta ut min ilska på andra och inte lösa allt med våld

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka