Accepterad pingii9 | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pingii9

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Henry

Vad är ditt discord namn? pingii#7923

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Det här är berättelsen om Henry Svensson. Henry Svensson växte upp i Malmö i södra delen av Sverige och var redan tidigt mycket intresserad av bilar och mekandet med fordon. Han lekte hela tiden med massa leksaks motorer som han försökte fixa. Henrys föräldrar visste då att han älskade fordon och bestämde sig för att låta honom göra sin grej. Så Henry Svensson tog ett stort val att söka in till en mekanisk linje i gymnasiet. Tillslut kom Henry in i gymnasiet och kämpade sin väg in genom hela gymnasiet. Vilket då ledde till att han fick mycket höga betyg. Nu försöker han bli anställd på mekonomen och längtar redan till den roliga framtid han möjligtvis kan få. Henry Svensson är idag 21 år gammal och mycket stolt över sitt intresse. Henry är en mycket omtänksam person och försöker hela tiden hjälpa andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en mycket hög rp prestanda och kommer dessutom reporta alla som inte kan rpa och förstör för andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte bara tänka på sin egen vinst i ett visst scenario utan också tänka på motpartens vinst. T.ex om jag sitter i en bil och jag blir hotad av kille med pistol. Då ska jag inte bara köra på han och sedan köra iväg. Utan jag ska rpa för motpartens vinst, så jag ska t.ex i det scenariot gå ut ur bilen och ta upp händerna. Sammanfattningsvis så betyder det hela att jag ska spela for bådas vinst i scenariot.

Hur hittade du Unive? En kompis berättade om denna server och så tyckte jag den såg mycket rolig ut, där jag då bestämde att börja köra denna server.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen! :unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka