Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Problemspelaren/
Ditt Hex-ID: 110000137186631
Vad är din discord tagg? ping973
Vem var det som bannade dig? Philip och andra
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? .
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. .
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. .
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? .
Har du lärt dig någonting efter din ban? .
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag vill köra seriöst framöver, vill inte behöva spoofa in om och om igen. vill göra seriösa scenarion och det går ju som inte när jag har spoofat in för då blir jag bara bannad direkt. Det blir ju Win win för jag kan göra längre och bättre videor. och servern får helt ok marknadsföring ist för när jag går in och bara lallar
Ditt Hex-ID: 110000137186631
Vad är din discord tagg? ping973
Vem var det som bannade dig? Philip och andra
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? .
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. .
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. .
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? .
Har du lärt dig någonting efter din ban? .
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag vill köra seriöst framöver, vill inte behöva spoofa in om och om igen. vill göra seriösa scenarion och det går ju som inte när jag har spoofat in för då blir jag bara bannad direkt. Det blir ju Win win för jag kan göra längre och bättre videor. och servern får helt ok marknadsföring ist för när jag går in och bara lallar