Accepterad Ping Ping | Medlem ansökning (ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ping Ping

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799544043/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? IsacKlementin#6666

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Ping Ping och är 20 år gammal. Jag växte upp i en ganska fattig och tragisk barndom. min mamma var en hemmafru, vilket betyder att hon var hemma och lagade mat och fixade allt i hushållet. min pappa däremot var en knarkare samt alkolist och höll på med gäng saker. min pappa drog in mig i gäng aktiviteter när jag blev ungefär 10 år gammal och det var då han lärde mig skjuta med vapen samt sälja knark (Droger) mina intressen är att hålla på med bilar. jag blev intresserad av bilar och bilbyten på grund av min pappa som höll på med byta och köpa bilar. min dröm är att bli bilmekanier och hålla på med bilar. jag är på bra humör om jag har balanserad blocksockernivå men om jag har lågt blodsocker kan jag bli väldigt arg och irriterad lätt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill förbättra min Roleplay och bli en bättre spelare. Jag har spelat på servern i ungefär en och en halv vecka det blir mycket roligare om man jobbar, speciellt med bilar. och om jag kan jobba blir det roligare roleplay och mera Realistisk

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är Seriöst och bra Roleplay så det är så det är därför jag är intresserad av Unive Det är också svenska språket som jag kan förstå vad alla säger. och för att det är Den bästa svenska RP servern som finns

Hur hittade du Unive? Det var en klasskompis som sa att det finns GTA Roleplay och jag tyckte att det lät intressant. så han intrudiserade mig till Unive Roleplay. Så jag startade det och efter jag körde en gång så fortsatte jag bara köra mer och mer. till slut började jag köra på heltid.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla min RP, bidra med en god stämmning i servern och hitta folk att skapa relationer med. Jag vill va med i senarium och händelser för att kunna utveckla min RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli bättre på Roleplay och kunna jobba med flera andra saker och tjäna mera pengar och spendera mera pengar så att det ska kännas mera värkligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för att jag har ingen tid på andra servrar jag är upptagen att spela Unive Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka