Nekad Ping | Ban Överklagan (Olleking)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ping

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198884611633/

Ditt Hex-ID: 110000137186631

Vad är din discord tagg? ping#5228

Vem var det som bannade dig? ollekin23

Bild på banmeddelande: image_2023-06-04_023408110.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa ftp till poliser

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt å hadde svin tråkigt så fastnade ba på ftp för att det var poliser överallt så jag sa det till alla jag såg inklusive folk från bloods och topboyz

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej, antar väll att det är copbait att säga ftp till poliser men jag sa det till alla som jag sa, till bloods, ambulanse och top boyz

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte säga ftp

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte säga ftp till boliser

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den?

Att du som kriminell kör fram till 2 poliser och säger FTP flera gånger. Jag anser inte att du lärt dig då du får inte tyckte det var copbait när vi snacka i support. Du får vänta ut lite mer av din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka