Accepterad Pineapple_Gaming | Medlem ansökning [Fillemannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pineapple_Gaming

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elimar

Vad är ditt discord namn? Pineapple_Gaming#2986

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2009

Berätta om din karaktär. Anders Nordström född 1996-11-06 Han hade en bra uppväxt med inte så många motgångar i livet! Han klarade grundskolan med bra betyg
Han tyckte om skolan samt hade han sina bästa vänner! Anders var oftast duktig och gjorde de han skulle på lektionerna lärarna var stolt över honom och tyckte han klarar av alla ämnen utan problem! Högstadiet var inte heller ett problem han klarade alla nivåer i skolan och alla prov! Anders hade många vänner i sin nya klass!
Han klarade även högstadieskola fint! Sedan så kom han till gymnasiet och där klarade han även betygen väldigt bra godkänd i alla ämnen! Sedan så valde Anders att gå till polishögskolan! Efter att han gått ut Polisskolan så valde Anders att läsa på lite extra angående polis yrket! Han fastnade direkt och sedan valde han att flytta till en ny stad som han vill bli polis i en dag! Staden han flyttade till är Unive city!

Karaktärens intressen
—---------------------------
Bilar

Polisyrket

Tjejer

Vara med vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög och bra rp nivå samt välutvecklade scenarion! Kommer även streama och representera servern via roliga och spännande streams! Så kommer behöva spela med sån hög rp nivå som möjligt som jag även kommer göra off stream också! Jag kommer visa mina tittare den bästa rpn samt serverns bästa! Kommer vara en mycket lojal spelare som är med servern i vått och torrt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för “bådas” Vinst i ett scenario samt att man inte behöver vinna ett scenario för att de ska vara kul!

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade servern för mig och jag testade sedan så ville jag komma tillbaks efter ett break

+rep bra ansökan samt väldigt snäll medlem samt har grabben en otroligt bra rp nivå! MVH Hans kompis ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka