Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198990742038/
Vad är ditt namn i verkligheten? Love
Vad är ditt discord namn? Piloffft#8430
Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Larsson och är en schyst person som inte gillar kriminellitet eller att blanda sig in i bråk. Roger gillar att meka med bilar och gillar bilar över lag. Roger gillar unika bilar som det finns få av i sverige eller i världen. Roger har nu bott i staden ett tag och skaffat ett par vänner han kommer att hänga med hela tiden.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag kommer bidra med bra scenarion och roliga scenarion. Jag kommer inte bli arg bara för jag förlorar ett scenario eller liknande jag kommer ta det som det kommer.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna har bra spelar bas och sådär bra rp nivå vissa lallar vissa spelar bra och hoppas på att wl kommer komma på.
Hur hittade du Unive? Spelade lite på den innan när den hette multistaden sen så nu så gick några polare in på den så kom in med o ville ansöka till whitlist för att kunna göra mer grejer som att jaga ansöka till jobb osv.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt som möjligt skaffa nya vänner som jag kan snacka med utanför rpt som jag gör med folk nu.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server detta är den ända jag spelar på så länge så kommer vara ganska aktiv.
Vad är ditt namn i verkligheten? Love
Vad är ditt discord namn? Piloffft#8430
Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Larsson och är en schyst person som inte gillar kriminellitet eller att blanda sig in i bråk. Roger gillar att meka med bilar och gillar bilar över lag. Roger gillar unika bilar som det finns få av i sverige eller i världen. Roger har nu bott i staden ett tag och skaffat ett par vänner han kommer att hänga med hela tiden.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag kommer bidra med bra scenarion och roliga scenarion. Jag kommer inte bli arg bara för jag förlorar ett scenario eller liknande jag kommer ta det som det kommer.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna har bra spelar bas och sådär bra rp nivå vissa lallar vissa spelar bra och hoppas på att wl kommer komma på.
Hur hittade du Unive? Spelade lite på den innan när den hette multistaden sen så nu så gick några polare in på den så kom in med o ville ansöka till whitlist för att kunna göra mer grejer som att jaga ansöka till jobb osv.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt som möjligt skaffa nya vänner som jag kan snacka med utanför rpt som jag gör med folk nu.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server detta är den ända jag spelar på så länge så kommer vara ganska aktiv.