Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198990742038/
Vad är ditt namn i verkligheten? Love
Vad är ditt discord namn? Piloffft#0421
Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Larsson och är en helt normal person kör lagligt osv och hans mål är att skaffa många vänner och kontakter som nu har han skaffat några vänner men samt några ovänner. Roger Gillar att glida runt och att va social med personer. Roger är 27 år gammal och hans mamma var Sjukvårdare och hans pappa var Mekaniker. Roger är intresserad av motorer och bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för att jag vill kunna göra mer saker som att jaga för att skapa mer socialt rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För denna har bra spelar bas och sådär bra rp nivå vissa lallar vissa spelar bra och hoppas på att wl kommer komma på.
Hur hittade du Unive? Spelade lite på den innan när den hette multistaden sen så nu så gick några polare in på den så kom in med o ville ansöka till whitlist för att kunna göra mer grejer.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att alla ska kunna ha roligt och ha trevligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt och skaffa nya vänner.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar inte på någon just nu förutom denna
Vad är ditt namn i verkligheten? Love
Vad är ditt discord namn? Piloffft#0421
Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Larsson och är en helt normal person kör lagligt osv och hans mål är att skaffa många vänner och kontakter som nu har han skaffat några vänner men samt några ovänner. Roger Gillar att glida runt och att va social med personer. Roger är 27 år gammal och hans mamma var Sjukvårdare och hans pappa var Mekaniker. Roger är intresserad av motorer och bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för att jag vill kunna göra mer saker som att jaga för att skapa mer socialt rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För denna har bra spelar bas och sådär bra rp nivå vissa lallar vissa spelar bra och hoppas på att wl kommer komma på.
Hur hittade du Unive? Spelade lite på den innan när den hette multistaden sen så nu så gick några polare in på den så kom in med o ville ansöka till whitlist för att kunna göra mer grejer.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att alla ska kunna ha roligt och ha trevligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt och skaffa nya vänner.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar inte på någon just nu förutom denna