Accepterad Pilleponken | Medlem ansökning [RAKETEN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pilleponken

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Pilleponken#3998

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 26 år och heter Tim Karlsson, han hade en bra barndom och bra föräldrar, han har velat bli polis hela sitt liv, och så utbildades han det i några andra städer. Han har flyttat ganska mycket runt i städer, men denna staden tänker han att bli polis på, han har haft mycket erfarenheter inom polis samt insatsstyrkan, Han kom till denna staden för en anledning och vill gärna stoppa alla kriminella för att förbättra deras liv. Tim är också väldigt snäll och omtänksam, han jobbar bra runt andra kollegor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra social RP och roliga scenarion, jag kan ju bidra till en bra polis, eftersom jag har mycket erfarenheter inom polis. Om det inte funkar att bli polis tänker jag att försöka bli kriminell, då jag har haft mycket erfarenheter inom det också. Men mitt första och bästa mål är att bli polis och förstärka staden med flera poliser.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda sidorna ska ha en chans att vinna, då att man inte alltid ska ''vinna'' utan också kunna förlora. Man kan ju också låta andra sidan vinna.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis som bad mig komma hit och RPa

Tillbaka