Accepterad Pillen | Medlem ansökning - Matteboy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pillen

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? PILLEN#9632

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Abdi Sven och han är 20 år gammal. Abdi älskade bilar när han var liten. Eftersom han farsa hade jobbat med och visat han mycket. Abdi ville ha ett fint hus och en fin bil. Hans dröm bil var en Mercedes e63s. Abdi familj var en familj med bra pengar. Därför hade Abdi inte tufft när han va ung. Men innan Abdi var född hade hans familj det tufft. Både hans mamma och pappa är ifrån irak. Hans föräldrar var unga när dom kom till Sverige. Men nu var det inte lika tufft som förr. Abdi vill äga en bilfirma. Han älskar köpa och sälja bilar. Det var det hans pappa höll på med. Abdi var snäll och älskade att hjälpa andra i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra men en bra och rolig rp. Genom att göra en massa roliga scenarion med andra spelare här. Jag har en seriös rp och jag kommer följa reglerna så att det blir sp bra rp som möjligt. Och så kommer scenraion vara roliga och seriösa. Och jag har en unik rp skulle jag kunna säga. jag kommer vara trevlig med folk. Sen om folk lallar kommer jag liksom inte göra samma sak som dom. jag kommer försätta rpa seriöst och bra. Jag vill vara med och höja rpn och min rp. Jag har rpat länge och däför så vet jag hur det går till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa tillsammans liksom att det är inte bara du som måste vinna ett scenario hela tiden. Ibland måste motparten vinna så att det blir ett roligt och bra scenario. Scenariot ska bli så bra som möjligt och det ska ju självklart vara roligt. Man ska samarbeta liksom. Så ibland kommer man förlora ett scenario. Man ska inte vinna bara. Ibland måste man spela för motparten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Fearrp det är att man ska bry sig om sitt liv. Om det kommer en massa folk som försöker kidnappa dig och du är sälj ska inte ta en fram ett vapen och börja skjuta. Eller du ska inte dra därifrån om dom riktar på dig. Sen har vi powergaming som är om man krockar med en bil och man voltar sen rpar du inte på skador. Man ska rpa på skadorna. Sen snusförnuft man ska tänka logiskt helt enkelt. Man ska liksom inte köra med en bil på ett tak. Det här några av reglerna som jag valde o ta som exempel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har rpat här i Unive i 2 år nästan. Så jag är erfaren och jag kan väldigt mycket och jag kan reglerna som man måste kunna. har rpat som krim och jag har jobbat i båt bolaget så jag kan väldigt mycket.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bara att jag har en seriös rp och att jag är en bra person.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka