Nekad pille | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pille

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilmer

Vad är ditt discord namn? pille

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jan kak 2004 06 09

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll lungn konstig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jan var väldigt duktig i skolan och fick väldigt bra betyg han vill nu utväckla sina kunskaper med att bli polis eller läkare för att han vill lära sig något nytt annat än t.ex matte svenska och massa andra språk och han vill lära sig rädda liv så han kommer att försöka göra allt för att lyckas

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer försöka göra servern så rolig som möjligt för alla och kommer rpa som om det var i verkligheten

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man t.ex blir rånad så får man ej motstå vad rånaren säger och man måste låta han vinna scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har råkat köra på någon men det var inte med mening och jag lärde mig att vara mer försiktig/uppmärksam när jag kör

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm (random deathmatch) är att man får ej gå runt och skjuta folk utan anledning vdm ( vehicle deathmatch) man får ej åka runt och använda sitt fordon som vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer att försöka göra servern så rolig som möjlig för alla och mig själv och kommer fortsätta spela på denna fantastika server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka