Nekad Pikken1 | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pikken1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jonas

Vad är ditt discord namn? krzysztoff67 och mitt visningsnamn är 𝕜𝕣𝕫𝕪𝕤𝕫𝕥𝕠𝕗

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: pjoltir tirvinen 21år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Otrevlig, mycket energi och aggressiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter pjoltir tirvinen 21 år. Pjoltir föddes i poland men Pjoltir och hans familj flyttade till sverige när han var 1 år. Pjoltir växte upp i sverige och under hela hans barndom umgicks han med väldigt dåliga människor som tog droger och begick brott varje dag. Så pjoltir började själv med att ta droger och begå brott och tillslut gick de så långt att pjoltir var på en skottplats hans pistol blev kvar lämnad på brotts platsen med hans DNA polisen hittade pistolen och kunde identifiera att de var pjoltirs. Pjoltir hamnade i fängelse för mordförsök och vapen innehav han satt 4år. Efter 4åren hade gått tänkte Pjoltir att han skulle fixa till sitt liv igen när han blev fri. Dagen kom och Pjoltir var fri han sökte jobb på jobb på jobb och tillslut fick han jobb som vaktmästare. Pjoltir jobbade på och de kom en dag där hans gamla gäng hade fått reda på att han var fri dom sökte upp Pjoltir och dom hitta han och dom vela att han skulle börja hänga med dom igen. Han började umgås med dom igen och knarket lockade på honom. Men hans kompisar pressade han att starta ett nytt gäng.Vi får se vad som händer!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp roliga scenarion och mycket skratt inte bara bra rp utan seriöst och rolig rp också. Och fel fri rp utan några tjorv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna utan att ha kul också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag fear rpade och fick konsekvenser å de har aldrig gjorts om igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM,RDM,METAGAMING,NLR

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
jag ändrade mitt discord namn precis 𝕜𝕣𝕫𝕪𝕤𝕫𝕥𝕠𝕗 heter jag. du har ju taggat mig i icke medlemmar chatt

jag ändrade mitt discord namn precis 𝕜𝕣𝕫𝕪𝕤𝕫𝕥𝕠𝕗 heter jag. du har ju taggat mig i icke medlemmar chatt
Heter du samma på discord och steam nu också?

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
yes har redigerat min ansökan

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervju undet 48 timmar

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka