Nekad PikaSauros | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PikaSauros

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/49sdtk4/

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? Karl.S.K#0190

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Krissada Kim även kallad Kai en 23 år gammal man, han var född 1997-12-06 i Thailand där han växte upp ganska fattig. Hans pappa dog när han var bara 5 år i ett gäng relaterat skjutning. Det tog mycket på Kai och han börja följa efter hans pappas fotspår med gäng kriminalitet, han blev befordrad relativt snabbt i gänget och fick jobb och tog hand om internationell relationer för gänget. Nu när han är runt 23 år har gänget växt extremt mycket och är nu mer känt som den Thailändska maffian även kallad ตายเพื่อครอบครัว (bokstavlig översättning: Döda För Familj). Han är på uppdrag att öka influensen i Sverige och det tänker han göra, han är en man av tålamod, intellekt, styrka och fokus.

Varför ska just du bli whitelistad? De dagar jag har varit på servern har jag inte sätt så mycket kriminalitet, så... jag vill bidra med det så att polisen och alla andra har något mer att göra. Jag kommer försöka sätta upp speciella scenarios som jag har planerat i förtid men jag kommer inte med vilja hindra för andra. Det är som att det kommer ett nytt mer organiserat gäng till staden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Servern verkar vara en av de bättre Svenska servrarna och människorna på servern är trevliga.

Hur hittade du Unive? Jag fick reda på servern genom en vän som har namnet Emelie Smith på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska försöka skapa speciella och roliga kriminella scenarios som människor kan vara delaktiga i. Detta kommer ger polisen och andra mer att vara med om. Jag vill berätta en berättelse.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka