Nekad pikaedjalit | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pikaedjalit

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199041221152/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robert Hoxha

Vad är ditt discord namn? pikaedjalit

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert Hoxha han är 20 år och kommer ifrån Kosovo. Han hade ett mycket tufft liv i Kosovo där han var kriminell och gjorde vad som helst för att leva ett bra liv. Numera lever han väldigt lugnt i Göteborg där han jobbar i café och tjänar in sina pengar lagligt för att försörja sig själv och sin familj. Robert är en väldigt bra kille och kämpar hårt för allas bästa och försöker alltid få alla parter nöjda i ett scenario.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är är en seriös person som bidrar med ett bra RP och en bra gemenskap. Tar spelet seriöst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tar spelet seriöst och ser det som verkligheten för att leva in mig i det så mycket som möjligt. Snackar med folk och förklarar saker samt håller en låg ton.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att alla parter ska vara jämna till exempel om man kör ifrån polisen så kan bilen vara ungefär lika snabb för att det inte ska vara för orättvist.

Hur hittade du Unive? På five m rekommendationer

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka