Nekad Piggelin81 | Ansökan till Servervakt [Kriss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Piggelin

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Piggelin#4513

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar fotboll 3 dagar i veckan men det förhindrar mig inte för att spela det är precis efter skolan så spelar 5h+ på vardagar helger 10h+

Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer en 10 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång och staffen gjorde fel så blev unbannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag ska hjälpa de som spelar på Unive, men även personalen som inte kan varna alla regelbrott, som VDM, OOC och folk som mest gör LALL. Jag skulle se till att Kicka eller SV om det skulle behövas, men kolla först om det inte var avsiktligt osv. Jag har sett många prata om ooc på sistone och det är lalla, jag vill sluta med det för det bryter rp, jag vill lära andra människor hur man rp och ge dem en varning, kanske chatta med folk på dc för att se om Om du känner till alla regler är det viktigt om du inte vill bli bannad på den här servern, eftersom att bryta mot reglerna är strängt förbjudet, inte riktigt de grundläggande reglerna. Ju mer du spelar rp per sekund, desto fler nya saker lär du dig, jag minns inte att jag läst reglerna, men jag vill kolla med folk om de faktiskt läser reglerna så att de inte riskerar att bli banade osv. Somsagt vill bara underltta och bidra med bättre rp nivå här på servern. Det finns många som Copbaitar och sånna som kommer till unive för att förstöra ska inte hålla på darför kommer jag klippa det och ta åtegärder så det inte sker. Jag kommer även dva bilar som är ivägen eller buggade och på det sättet spara era staffs tid så ni kan sköta saker som är viktigare och då finns jag här för att hjälpa till. Jag känner att jag vill bidra till servern med gott exempel och hindra alla regelbrott och probelm.

Varför vill du bli servervakt på servern? Det som får mig att vilja bli servervakt är självklart att kunna undelätta för staff så dem kan lägga fokus på något annat för de är typ SV uppgift. Vi tar dem som gör lite mildare saker och tar bort dem. Jag skulle säga att jag är trogen spelare mycket erfarenheter varit det tidigare och vet hur de fungerar. Jag kan väldigt mycket inom fivems grundregler. Jag har även sätt väldigt många lallare nu på de senaste vilket är rätt tråkigt man skriver report men då kanske staffs har annat för sig och inte svarar. Så jag tror de skulle underlätta med sv för då får man bort så många lallare som möjligt. Jag vill verkligen hjälpa till och få bort dem och göra ett tryggare community, då det är väldigt många lallar på servern. Skulle också gärna vilja göra denna lilla skillnad som skulle underlätta staffs arbete något enormt. ag har spelat på serven ganska länge nu så känner mig redo att hjälpa till att göra serven till en bättre plats! jag har också på min senaste tid på server upptäck mycket lallande vilket som sänker rp nivån!
vilket jag då vill kunna åter gärda igenom att banna/ kicka folk. Det som främst får mig att vilja bli servervakt är när jag ser folk som bryter mot reglerna! självklart reportar jag alltid men det är inte alltid att dom som bryter mot reglerna bannas då staffsen kan vara upptagna med annat! Då vill jag kunna hjälpa till genom att banna dom så staffsen kan fokusera på viktigare saker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är så när man använder perms på helt fel sätt som inte är Okej eller som är emot reglerna. Ett exempel på detta är att man hjälper en kompis typ som att revva. Detta är grov korruption enligt mig, korruption kan även vara ifall om kompisen då eller någon annan man känner på servern att man inte bannar hen.
Abuse är när man använder sina perms för att komma undan något tex att noclipa iväg när man spriger runt ett hörn när någon jagar dig och noclipar iväg . Detta kan tex vara att man använder toggleid under scenario eftersom det kan räknas som snarlikt till wallhacks typ. Eller att man ramlar ner från ett tak och revar sig själv. Detta är också Abuse. Och det är absolut inte okej, abuse kan även vara att man har toggleid på och ser att en staff är bakom en och skriver i ooc en staff är här, t.ex att man lallar eller pratar ooc och sen kommer en staff och man ser detta via toggleid och skriver i ooc tex staff är här” eller liknande. //Viggo

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka