Nekad Piggelin0 | Ansökan till Servervakt [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Piggelin0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Arousell

Vad heter du på discord? Piggelin#0001

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar. Från 12:00 Till 00:00 Helger: 12:00 Till 04:00 Detta kommer vara inprinsip varje dag om jag inte ska utomlands eller om det inte är något super viktigt spenderar 80% Av tiden på FiveM Annars kan det hända att jag tar bort 1-2 Timmar med familjen ibland.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag började på unive i början av 2021 Var medlem då men tog paus från rollspelandet Men senast vart jag medlem på unive i slutet av 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/883836969145233482/1062241689625960448/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En severvakts uppgift är att hålla koll på servern att kicka folk som lallar och bryter emot våra regler. En servervakt ska ha respekt mot andra spelare och hjälpa andra spelare men viktigast av allt hålla koll på servern följa alla regler som vi har här på unive. men viktigt att få bort lall hålla koll på folk så att folk följer andra regler.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att hjälpa servern få bort lallare och kunna skapa ett bättre Community här på unive för även jag och många andra personer har märkt av mycket lall på senaste. Jag vill bli staff för att hjälpa servern uppnå bättre rp nivå och som sagt bättre Community. Jag har varit hos unive sedan början av 2021 och tycker det är en väldigt bra server med hög rp nivå. Men även mycket nedgångar med ro nivån med lallare så jag vill hjälpa med det jag kan och ge folk som lallar en andra chans. Men även få bort lall om folk inte lyssnar och bryter mot reglerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan vara att man spanar in pengar eller fordon och det kan vara att man abusar sina perms och kicks folk för att man tycker att dom är bättre eller för dom inte gör nått fel och man tycker som är jobbig. Korruption kan vara att inte göra nått arbete som en servervakt/Staff! Har och bara ha det för sina perms för att kunna spawna inte Pengar Vapen eller bilar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka