Nekad Piggelin | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Piggelin

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320

Vad är din discord tagg? Piggelin#4513

Vem var det som bannade dig? RAZIK

Hur lång tid var din ban? 7 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copebait åker tillbaka efter biljakt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var så att jag körde bil och så polisen kommer jag har massa fakturor från dem och har inte råd så jag bestämmer mig för att ge mig iväg. Jag kör ut då på motor vägen jag har inte den snabbaste bilen som sagt ligger i 200hm/h sen kommer vi ut på östra motervägen och jag kollar bak rpar på att kollar i backspelgen och ser då att bilen är borta och tänker jag har tappat dem dem har kört fel och kör över på andra filen och ska köra mot torget och kör då lagligt och då ser jag bilen där i dicket och den var helt mosad och alla va avsvimmade och tänkte att det var en bugg för det var bara en racksträcka när dem då karcha sen skulle jag då köra tbx till torget lagligt så att ingen anna polis hade misstäcnkt mig och blir då bannad för copebeit. RAZIK du gjorde rätt attv banna men tänkte inte på copebait för hade en plan att köra normalt in mot torget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag körde bil och så polisen kommer jag har massa fakturor från dem och har inte råd så jag bestämmer mig för att ge mig iväg. Jag kör ut då på motor vägen jag har inte den snabbaste bilen som sagt ligger i 200hm/h sen kommer vi ut på östra motervägen och jag kollar bak rpar på att kollar i backspelgen och ser då att bilen är borta och tänker jag har tappat dem dem har kört fel och kör över på andra filen och ska köra mot torget och kör då lagligt och då ser jag bilen där i dicket och den var helt mosad och alla va avsvimmade och tänkte att det var en bugg för det var bara en racksträcka när dem då karcha sen skulle jag då köra tbx till torget lagligt så att ingen anna polis hade misstäcnkt mig och blir då bannad för copebeit

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var ju inte felaktig men jag såg inte bilen i dicket för ens när jag stod brevid

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av dem och aldrig gjort dem felen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle aldig vänt till baka jag skulle bara ha kört iväg så långt som möljligt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absålut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Bannen har ju inget med att du inte körde lagligt emot torget att göra utan när du hade tappat polisen åkte du tillbaka och kollade vart de befann sig, när du sedan såg att de hade krockat åker du fram till dem endast för att få deras uppmärksamhet vilket är copbait.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka