Accepterad Piggelin | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Piggelin

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Piggelin#4513

Vad är ditt hexid? 1100001451f6320 (Hex)

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Tjenare! Det som fick mig att bli medlemskapsansvarig är att jag vill Läsa ansökningar Och Neka eller godkänna Ansöknigar från nya spelare som vill börja sin resa På Unive. Och att Det är ett måste att dom måste ha det som krävs . Och att få kunna läsa ansöknigar och Neka eller godkänna och kanske träffa en vän. jag kommer att ta detta på det serilösa sättet som går. Och att jag vill hjälpa till här på Unive och få in nya spelare så att communityt blir större och att man står afk ingame och är utråkad och man kan ta den tiden och göra nått vättigt, Läsa ansökningar och hjälpa Unive med att ta in nya medlemmar här På Unive roleplay
Och jag Kommer vara seriös, Och inte lalla under mina interljuver, jag kommer se till att dom som ska bli medlem får en bra person. Som ska interljuva dom. jag har tidigare erfarenheter inom just Medlems-ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Därför att Jag vill hjälpa till att läsa medlemskapsansöknigar och ta interljuver här på Unive med nya spelare. Personen som ansöker måste ha det som krävs, Ha en utvecklad karraktärsbeskrivning för att kunna bli godkänd. Och att inte godkänna för att Det är min vän! Jag kommer vara Rättvis med alla här på Unive. DÅ ingen ska känna sig utanför. Jag kommer se till att Vara en bra medlemskapansvarig jag brinner för att bli medlemskapansvarig. DÅ det är nått jag ha vilja bli länge och det verkligen är en dröm för mig att vara det. att få kunna läsa ansökningar som nya spelare har ansökt.
och göra nått vättigt, Läsa ansökningar och hjälpa Unive med att ta in nya medlemmar här På Unive roleplay
Och jag Kommer vara seriös, Och inte lalla under mina interljuuver, jag kommer se till att dom som ska bli medlem får en bra person. Som ska interljuva dom. jag har tidigare erfarenheter inom just Medlems-ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk på ett lugnt och bra sätt man ska prata lugnt tydligt och göra så personen ej blir närvös osv man kan prata om saker det är viktigt att man själv inte låter närvös personen ska känna att man kan prata utan att bli närvös man ska inte skratta. Ifall någon kommer in med en otrevlig ton kan man säga lugnt till dom att dom kan ta sin intervju lite senare när dom har lugnat sig och en bra sak man kan göra för när man tar en interjvu det är att tex fråga hur dom mår eller något visa att man vill hjälpa till och försök få personerna att ej bara tänka på själva intervjun mitt mål är att dom såklart vill ta intervjun men att dom ej ska känna sig nervösa för är man närvös brukar man visa så mycket mindre en vad man engegligen kan och efter brukar man känna sig besviken över det så mitt mål är att folk så känna att dom kan prata med mig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill hjälpa så det på så sätt att rollen medlem ska delas ut till dem som förtjänar det, har bra rp och att dem ska kunna våra regler, medlems rollen är inte där för att den ska kastas ut till alla utan för att tilldela den till folk som vill hjälpa till att driva Unive framåt och som har bra rp för att dra serverns rp nivå uppåt istället för neråt. Rp nivån på medlem måste var högt att att Unive ska utvecklas på bästa sätt och det man som medlemskaps ansvarig göra genom att lyssna noga på medlemskaps intervjuen som dem gör. Så att man frå höra med hur dem beskriver deras karaktär , och den historian kan man läsa rätt lätt av att detta är en bra eller dålig rpande spelare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska kunna rp bra inte bryta mot någon rp kunna ha en rolig rp men inte lallig kunna göra så det blir roligt från både sidorna man ska göra sitt bästa för att göra så bra och roliga scenarion som det går inte hetsa ooc kunna veta när man går för långt och kunna tänka framåt tex om jag gör detta kommer detta ske och det är inte bra. man ska inte spela för makt och pengar och det är viktigt att inte lalla och inte abuse något. Att vara ärlig är viktigt och att kunna lyssna på vad staffs säger

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskapsansvarig är att ej bryta mot någon regel ej lalla ha ett bra bemötande kunna hjälpa folk med det jag kan. Kunna förklara saker tydligt man ska kunna veta när man ska godkäna folk och när man inte ska godkäna folk att vara medlemskapsansvarig är stort för det är medlemskapsansvariga som bästemer vilka som ska bli medlem och inte man ska kunna prata med folk vara aktiv inte bryta mot någon regel kunna ta kritik och alltid förbättra sitt arbete var snäll mot staffs abuse ej din roll och så ska man inte vara korupt dvs att du ej ger medlem till någon fast dom svarar fel på allt alla ska ha samma förutsättningar för att bli medlem man ska inte bli särbehandlad

Hur ser din aktivitetet ut? måndag- 15:00 till 21:00 tisdag- 16:00 till 21:00 Onsdag: 14:00 till 21:00 torsdag: 16:00 till 21:00 Fredag: 13:30 till 01:00 Lördag 13:00 till 02:00 Sen nu på jul lovet kan jag vara mycket aktiv 12h per dag

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej är väldigt trevlig

Tillbaka