Nekad piffen.23 | Medlem ansökning. [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

piffen.23

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? piffen.23

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dennis Andersson 28 År gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sjukt snäll, lite aggressiv, generös och ibland inte.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dennis anderssons bakgrund har varit trygg och bra han växtes upp med sin familj som var snälla och visste hur man upp fostra ett barn på rätt sätt, han körde fotboll och var sjukt duktig. Han var 15år och spelade för Hammarby U16 tiden gick och tiden gick, han träffade nya personer i Hammarby som han inte visste nått om dennis tyckte dem var sjukt snälla, men det hans inte visste var att dem var lite kriminella av sig, så han följde med dem när dem gjorde dumma saker och dennis förstod inte nått, så han bara hängde på och fick på sig skiten av kriminella folk. Planerna med Dennis är väll att han kommer bli sjukt kriminell och gå fel väg i livet, han har redan på börjat det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp, social rp, mycket roliga scenarion både kriminella och sociala scenarion utanför krim rpn, som typ köpa bilar, sälja bilar, träffa nya vänner, sen i krim rpn kommer jag väll bidra med en massa vapen handel tex drog handel, och möten me gäng och en massa mer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte behöva vinna varje scenario, man kan även låta mot partnern vinna några scenarion. Typ om du är i ett krig mot en gäng och ni är överlägsna bättre då ska ni inte sitta och vinna varje scenario även låta dem vinna då och då.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot några regler: Sunt förnuft kommer inte riktigt ihåg vad som hände det var ungefär 2023, jag har blivit bannad för Power gaming två gånger: jag och en vän va jagad av en bil sen snurra vi runt i luften och han fortsätte och köra jag har lärt mig att man verkligen ska rpa på skador de är inte värt att skita i att rpa på skador när de tar 1-2 minuter istället för att bli bannad i 5 dagar, sen andra gången körde jag upp på ett berg med en vanlig bil och rpa inte på skador har lärt mig att man ska köra med en off road på berg och lugnt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm är att du använder ditt fordon som vapen, Fear RP är när du inte värner ditt liv, Sunt Förnuft är när du inte tänker logiskt, Fail rp är när du gör nått du aldrig skulle kunna göra irl, Nlr när du tar info vad som hände innan din död.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nejrå

Nekad.
Anledning
: Ditt discordkonto är mindre än 6 månader gammalt. Du behöver antingen ansöka med ett discordkonto som är mer än 6 månader gammalt eller genomgå vår verifieringsprocess. Det gör du genom att skriva /verifiera i unive discorden. Väljer du att verifiera dig behöver du inte ansöka skriftligt utan kan ta en muntlig intervju direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka