- Meddelanden
- 42
- Reaction score
- 2
Blacklist-referens
ID: 76 — Moddare
Anledning: Noclipar runt med modmeny.
Personal: Fille
Datum: 2025-05-31
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Okej. De började med att jag och ett par polare var inne och körde lite för skojs skull, jag körde då med fusk men jag tänkte att det skulle vara en engångs grej då menar ja mer att jag skulle testa och köra lite med fusk och sen skulle ja inte göra de.
Men när ja väl kör med fusket och skulle noclipa så kolla Fille.1 på min skärm genom /fgm och där såg han att jag noclipa med fusk.
Jag trodde absolut inte att ja skulle bli bannad och visste inte nått om konsekvenserna då jag aldrig blivit bannad för en sån här sak förr, men om vi ser allt tillbaka så skulle jag aldrig kunna göra om nått sånt då ja har lärt mig väldigt mycket.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar exakt allt ansvar och skulle aldrig säga att de va nån annans fel.
De va ett otroligt dumt beslut av mig att ens gå in med fusk.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har mognats till riktigt mycket under tiden jag har varit bannad. Under tiden jag har varit bannad så har jag inset hur dålig ja för andra när ja väl fuskade då ja bara förstörde och kunde absolut inte bete mig.
Jag känner mig riktigt pinsam som ens fick idén till att använda fusk då de bara förstör för servern och andras spelares upplevelse på servern.
De ända jag vill är att komma tillbaka och visa vad jag har lärt och visa min nya sida av person.
Jag vill även be om ursäkt då jag förstörde för servern för efterstunden som har gått under min ban så har jag verkligen inset hur dålig jag va för servern.
Jag är redo och visa en ny sida av mig och en bra mogen het och allmänt vara snäll och följa reglerna som man ska göra!
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en ny chans eftersom jag har lärt mig av mina misstag och förstår konsekvenserna av det jag gjorde.
Om jag får komma tillbaka så kommer jag visa min nya mogenhet och min respekt för serverns regler.
Jag har blivit 1 år gammlare och mognast till otroligt mycket, jag har blivit mycket mognare än förr, jag har mycket mer konsekvens tänk än innan ja tänker mig för innan jag tar beslutet de va jag riktigt dålig på förr.
Jag vill bara komma tillbaka och visa hur mycket jag har lärt mig efter denna ban.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, jag har tyvärr inte det
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja