Nekad piffen.23 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

piffen.23

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Ditt discord namn: piffen.23

Ditt Hex-ID: steam:11000015a144378

Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell roll + pris höjning + ban

Vem/vilka tog beslutet? Emnez

Varför tror du själv att beslutet togs? Staffsen tog beslutet då jag gjorde ett stort fel den där kvällen, jag RDMA en person och det var absolut ett stort fel men om man tänker efter så var det ett stort sätt inte en RDM.

Hur är beslutet felaktigt? Hela historian: Vi i YGZ ägde ett område där vi kriga mot sons för de, sen kommer kartellen och flyttar in i Mirror park när de väl flyttar in där så börjar dom ta över det området så det blir ett större krig mellan oss eftersom att vi redan hade ett krig sen tidigare med dem, så dem sköt och även krigade om de området mot oss, sen hade dem skjutit hela kvällen lång mot oss. Så vi var där uppe och kollade läget sen kommer det tre bilar en person hoppade ut från absolut ingenstans och jag trodde han skulle skjuta jag skulle markera att de var vi som ägde de där området sen gick de för snabbt så ja sköt han i huvet och sen drog, då anser Emnez att det var ett stort fel av mig att göra det men om jag verkligen hade kunnat fått förklara hela händelsen så hade det varit bra, men nu äre ganska svårt för ingen staff fattar vad jag menar med detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Min pov till varför jag sköt https://medal.tv/games/gta-v/clips/kc3yRb3uKZSwoKGx1?invite=cr-MSxEVmQsMTkyNTE1Mzk5 "Emnez har andra får nt tag på den"

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka