Nekad piffen.23 | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

piffen.23

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471543160/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a144378

Vad är din discord tagg? nooah1.

Vem var det som bannade dig? fille.1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-26 024019.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fuskade och Noclipa med ett fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på Unive runt 06 på morgonen, sen så hade ja precis köpt en mod meny av en kompis billigt asså en månad för 80kr ungefär för han inte ville ha skiten, så ja vill testa på och kolla hur de fungerar så ja gick in på unive och testade noclipa och det funkade sen vart jag bannad av Fille.1 och det var absolut inte en bra ide, jag har aldrig fuskat på servern förut och skulle aldrig kunna göra det igen efter jag vart bannad för det. Det är sjukt många som har kommit tillbaka efter att dem har fuskat skulle inte jag också kunna få en till chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, staffen gjorde bara de han skulle göra så de är en giltig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Visst. FEAR RP: Jag lärde mig efter att ja har väntat ut tiden på min ban att ja verkligen inte vill göra de igen eftersom att ja inte orkar vänta ur tiden pgr av att ja inte gjorde de personen sa att ja skulle göra. C Logg: De är samma sak där ja vart p bannad och de var väldigt svårt att komma sig ur den bannen så vill absolut inte göra de igen. Montage: En utav den värsta bannen ja har haft riktigt svårt att bli av med bannen och de va under bannen ja lärde mig att de inte är värt att göra montage eftersom att de är väldigt svårt att ta sig ur bannen. Power Gaming: Samma sak där under tiden man har bannen orkar man inte vänta så när bannen är klar så har man lärt sig att man verkligen inte vill göra om de så man rpar bara på skador så fort en olycka händer.

Fusk: Den värsta bannen jag har haft och ja har lärt mig att de är otroligt svårt att komma tillbaka efter en fusk ban, men nu har ja varit bannad i 6 månader ungefär, och så länge har ja aldrig varit bannad förr, så skulle varit riktigt kul och komma tillbaka och se hur unive har byggts under dom här långa månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skulle bara skita i att fuska och noclipa med menyn för de är verkligen inte värt att göra de. Det var de sämsta beslutet jag tog och skulle aldrig kunna göra det igen, ångrar mig verkligen och skulle verkligen verkligen komma tillbaka och kunna få min sista chans och bevisa att ja kan bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att fuska är absolut inte värt och göra och konsekvenser man får av att fuska är helt sjukt men de är väldigt bra för man ska kunna lära sig på ett bra sätt och utvecklas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban
struntar i det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka