Nekad piffen.23 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

piffen.23

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471543160/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a144378

Vad är din discord tagg? piff3n

Vem var det som bannade dig? fille.1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-24 211818.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fuskade och noclipa med fusket som var sjukt onödigt eller bara att använda fusket var onödigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så min Kompis hade köpt Eulen för några månader sen bara för att testa ja tyckte de var onödigt. Men han tyckte det var värt, så efter hans tid på eulen asså en månad så kom det Betalningar till kortet så dom drog massa pengar så han fick keys och det gick inte att ta bort kortet, så han fick runt 2-3 keys, då tänkte han vad ska ja ha med dem och göra så han gav mig en så ja tänkte bara snabbt varför inte testa de på Unive så jag gjorde de och det funka var sjukt onödigt tänkte fan inte för skulle gjort de nu däremot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte jag fuskade och de är absolut inte tillåtet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. RDM, VDM, Sunt förnuft, Power Gaming, Fail RP, Sen minns jag inga mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fuskat bara tänka mig för innan jag gör det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som fan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka