Nekad pieran123 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

piertonthebeat

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? : https://steamcommunity.com/profiles/76561199229591598/

Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? pieran123#0540

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kalle Schulman han är 23 år gammal kommer från Sverige han hade bra uppväxt med sina båda föräldrar i ett gult hus. hans mamma var hemma fru så han har en bra relation med sin mamma däremot så har hans pappa inte varit närvarande för han jobbade så mycket eftersom att det var bara en som drog in pengar i hushållet. kalle har åkt till denna stad för att skaffa vänner och för att träffa sin gamla vänner. och tjäna pengar på så han kan köpa dom grejer han vill ha och kommer behöva tex ett vapen eftersom att han funderar på att bli kriminell för att tjäna enkla pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med hög RP kommer också göra roliga och humoristiska scenarion. kommer vara aktiv och bidra med många bra saker till denna server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket har erfarenhet inom rp och krim rp kommer vara aktiv för att jag gillar at rpa med mina kompisar och kommer bli ännu mer aktiv när jag blir krimminel

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte rpar bara för att vinna utan man ska rpa så att båda parterna har roligt.

Hur hittade du Unive? jag hitta denna server genom mina kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka