- Meddelanden
- 65
- Reaction score
- 5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekkonomen
Vad heter du IRL? max
Vad heter du på discord? pieran123 #0540
Hur gammal är du? 15år
Hur länge har du spelat på Unive? cirka ett år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet på ett positivt sätt då jat tycker att det är väldigt inaktivt på mekko så då tycker jag att man får göra en insats på menom att sparka dom som inte jobbar och anställa nya folk som faktiskt hjälper jobbet och utveckla. och så kommer jag göra så vissa folkm är ute och jobbar medans vissa är i verkstaden och jobbar. jag kommer också vara på jobbet så alla som jobbar där har en bra ton och sparkar dom som lallar
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket erfarenheter inom yrket då jag jobbat på mekko och jobbat på en bilhandlare innan så jag har mycket erfarenheter och kan mycket bildelar
Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 15:30-23:00
helger 11:00-02:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? max
Vad heter du på discord? pieran123 #0540
Hur gammal är du? 15år
Hur länge har du spelat på Unive? cirka ett år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet på ett positivt sätt då jat tycker att det är väldigt inaktivt på mekko så då tycker jag att man får göra en insats på menom att sparka dom som inte jobbar och anställa nya folk som faktiskt hjälper jobbet och utveckla. och så kommer jag göra så vissa folkm är ute och jobbar medans vissa är i verkstaden och jobbar. jag kommer också vara på jobbet så alla som jobbar där har en bra ton och sparkar dom som lallar
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket erfarenheter inom yrket då jag jobbat på mekko och jobbat på en bilhandlare innan så jag har mycket erfarenheter och kan mycket bildelar
Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 15:30-23:00
helger 11:00-02:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja