Nekad pieran123 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

piertonthebeat

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229591598/

Ditt Hex-ID: 11000014ba8602e

Vad är din discord tagg? pieran123#0540

Vem var det som bannade dig? makaveli

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog fram en kniv huggde någon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med mina vänner och sen hamna vi å bråk dom slog ner min vän sen åkte dom iväg sen kom dom tillbaks och slog min vän då tog jag fram en kniv och huggde han i magen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt att banna mig för krim utan krim men rdm var det definivt inte eftersom att dom kom tillbaka sen och slog han igen då fick jag nog och knivvhögde han

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tex när jag slogs på piren för att några sa att min mc var ful den gången lärde jag mig att man inte ska sloss på piren även om ddom säger saker om en elelr motorcykel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte knivvhugga han eller bara prata om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska inte knivvhuga folk om man inte är krim och man ska inte rdma´

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Tillbaka