Nekad pieran123 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

piertonthebeat

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad heter du på discord? pieran123 #0540

Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är i skolanj kommer hem och sen går in på unive och spelar lite senare går jag ut och gör något med kompisar och sen när jag kommer hem så går jag in på unive igen

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 29 gånger vet inte hur man tar en bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dem har som uppgift att hålla koll på spelarna så dem följer reglerna och säger till att inte är nån som bryter nån regler på servren och så ingen lallare på servren osv ganska mycket mer saker!

Varför vill du bli servervakt på servern? ja att lätta på staffsens axlar och så dom ska kunna rpa mer för som staff så kan jag tänka mig att det är ganska tungt. sen vill jag bli server vakt för att vakta servern och få bra rp i den. sen för att jag har lärt mig alla grundregler så jag vet vad man får och inte får göra på denna servern. sen kommer jag inte svabusa som jag har sett vissa göra tex i ett scenario så tar nån bort en bil eller ressar sig själv vilket jag aldrig skulle göra eller kommer göra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är för mig om en servervakt skulle se att hans vän blev nerslagen så ressa han sig vän och typ banner den andra personen fast hans vän har gjort fel och abuse skulle jag säga om men ressar sig själv i senarion men har förlorat eller nåt sånt liknande

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka