Nekad pickel1123 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pickel1123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wilhelm ljung

Vad är ditt discord namn? pickle#0247

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wilhelm Getpung. Jag växte upp i Stockholm. Min uppväxt var väldigt tuff, min pappa och mamma var drågpåvärkade och hade problem med alkohol. En kväll så sa min mamma att hon skulle vara borta för en natt. Hon skulle gå
till nattklubben och sen följa med hem till sina kompisar. När min mamma hade gått så gick jag och kollade på tv. Efter en stund så kom pappa in med en vodka flaska i handen. han började slå mig. Jag viste inte vad jag skulle göra så att jag bara satt där och fick jätteont. När mamma kom hem så berättade jag allt till han och då satte hon pappa i fängelse. efter det fick min mamma jättebra hjälp med sina alcohol och drogproblem. Jag fick flytta till en annan familj i typ ett år. Nu har jag flyttat till Unive och trivs jättebra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på adra servrar och jag har kunskap om vad rp är. Jag tar rp och scenario seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om t.ex en polis stoppar dig och ger dig böter måste du spela med och acceptera det. Eller om du t.ex blir rånad kan man bara inte springa iväg utan man måste spela med och ge rånarna det dom vill ha.

Hur hittade du Unive? jag hittade den sörvern genom en kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka