Nekad pickel1123 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pickel1123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wilhelm ljung

Vad är ditt discord namn? pickle#0247

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Wille Getpung. jag är född 1998 har haft en jobbig uppväxt min pappa va kriminell när jag va 10år gammal fick jag reda på det och när mamma fick reda på det så gjorde hon slut med pappa han blev en knarkare och bodde ute på torget i Stockholm men sen gick det 2år till och då såg jag han och då hade han en ny tjej och ett barn och det visste ej jag så jag ville prata med han för jag sakna han jätte mycket i mitt liv så han frågade när jag kom fram vem jag va och då sa jag att jag va ditt barn och då gick det 1 vecka tills han ringde till mig och fråga om han kunde bjuda på en lunch till mig och då sa jag gärna men när jag kom kockan 19:00 till restaurangen så såg jag inte han och då försökte jag ringa till han men han svarade aldrig mig den gången så jag gick efter en halv timme men så såg jag 3 personer hoppa ut ur en bil och skött skott mott en person. Men jag sprang och gömde mig och va jätte rädd och försökte ringa till mamma men hon svarade inte så jag försökte springa hem till huset vi bodde i. Men då så såg jag hon gråta i mobilen och jag videt ej va jag skulle göra men sen när hon ej prata i mobilen längre så kom hon och hon ville prata med mig då sa hon att pappa hade gått bort 19:30 idag. Men så åkte vi in till sjukhuset och så såg jag han och jag börja gråta jätte mycket jag gick och tog ett glas vatten för att försöka lungan ner mig men sen efter 20 minuter så skulle vi köra hem och när vi satt i bilen så sa mamma att han hade bill skjuten av 3 personer som hoppade ut ur en skåpbil och då fattade jag att det va dem jag såg efter jag hade gått hem från resterande . Jag valde mig att ta reda på vilka det va som gjorde så mott min pappa och så gick det utliggare 3års tid men då valde jag mig för att försöka hitta dem människorna som döda min pappa och då såg jag vilka det va han en hete Peter och han kände min pappa från högstadiet och då valde jag mig för att köpa en glock-19 från en kille jag så jag åkte och skött han som planerad mordet på min pappa.
Jag bestämde mig för att gå i han fotspår och bil kriminell så jag sökte gäng men hitta inget så jag börja göra droger och blev tagen av polisen en gång för innehav av narkotika. Men sen valde jag mig för att flyta till unive och nu är vi i nutid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men att jag har kollat på rp i 1 år sp har en bra erfarenhet därifrån. Bra scenarion och rpa seriöst och vara aktiv och reporta dom som inte fäljer reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska hjälpa dem andra medspelarna i servern att hålla bra rp genom att låta andra vina i rp situationer som tex Om någon polis stannar dig för du har kört för fort ska man låta polisen böta eller omhand ta dig i en del scenarion då man ska hållar rp som realistisk som mjöligt istället för att skjuta eller köra ifrån polisen så fort hen stannar dig.

Hur hittade du Unive? jag hittade den sörvern genom en kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka