Accepterad Phonk | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AsLan.

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? AsLan#4347

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2004

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansökte till medlemskap ansvarig eftersom jag är intresserad av att delta i staffarbetet och har en stor passion för att skapa en positiv och säker miljö för alla medlemmar och dom som blir. Jag tror att jag skulle kunna bidra med min erfarenhet och kunskap för att hjälpa till att skapa en trevlig och säker miljö för alla som blir medlem på unive. Jag är också mycket intresserad av att lära mig mer om staffarbetet, vilket gör detta till ett perfekt jobb för mig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en mycket ansvarsfull person som har stor erfarenhet av att hantera komplexa problem och arbeta med olika typer av människor. Jag har goda kommunikationsförmågor och är väldigt organiserad. Jag är också mycket noggrann och kan hantera stressiga situationer på ett professionellt sätt. Jag har goda ledaregenskaper och är van vid att ta initiativ för att lösa problem. Jag har en god förståelse för hur man skapar ett effektivt medlemskapsprogram för alla medlemskaps ansvariga som uppfyller unives mål.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta andra människor med respekt och vänlighet. Man ska vara öppen och lyhörd för andras åsikter och behov, och visa hänsyn till dem. Man ska inte döma eller fördöma någon utan att först försöka förstå deras situation. Man ska också vara ärlig och uppriktig i sina kommunikationer med andra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive skulle ge en möjlighet att delta i olika aktiviteter och evenemang som erbjuds av servern. Man skulle också få tillgång till olika resurser som kan hjälpa en att utveckla sina kunskaper och färdigheter. Det skulle även ge en möjlighet att knyta kontakter med andra spelare och professionella inom olika branscher i rp'n, vilket skulle öka ens chanser att hitta jobb. Genom att vara medlem på Unive skulle man även få tillgång till rabatterade priser på olika produkter och tjänster, vilket skulle göra det lättare för en att spara pengar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Medlemmar på Unive ska ha ett intresse för att lära sig om olika ämnen och fördjupa sina kunskaper.

2. Medlemmar ska vara villiga att dela med sig av sina kunskaper och erfarenheter till andra medlemmar.

3. Medlemmar ska vara öppna för att ta emot feedback och använda den för att utveckla sina kunskaper.

4. Medlemmar ska uppmuntra andra medlemmar och hjälpa dem att nå sina mål.

5. Medlemmar ska respektera andra medlemmars åsikter och inte diskriminera någon baserat på deras bakgrund eller identitet.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig på Unive skulle jag ha ansvaret att se till att alla medlemmar har en positiv upplevelse och att de får den bästa möjliga service. Jag skulle också ansvara för att hantera alla frågor och klagomål som medlemmarna har, samt se till att alla medlemsregler efterlevs. Jag skulle även ansvara för att utveckla nya strategier för att öka medlemskapet och hitta nya sätt att locka fler medlemmar.

Hur ser din aktivitetet ut? varje dag efter skolan

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Bara Unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka