Accepterad PhoenixPK | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PhoenixPK

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/PKNIXX/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 案 ᴘᴋ 案

Vad är din discord tagg? Pappa PK#6481

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC-i twitter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev att jag spawnade död i twitter i guess?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spawnade in död i spelet, vilket jag brukar göra, och då skriver jag alltid ut det i twitter ifall nån annan hade de problemet, och vanligtvis brukar inget hända men idag så vart de en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror straffen är på tok för grova för vissa saker, igår får man ban för att jag skriver till supporten i 4 dagar, nu får jag en vecka för att jag skrev "spawnade död" i twitter. har gjort det flera gånger förr och ingen annan har reagerat på de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vart bannad i 4 dagar för att jag skrev till en support via ingame istället för discorden, och som jag förklarade i tidigare fall så funkar inte mitt discord atm och inväntar discords support.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja du, de hade väl vart och sluta använda twitter överhuvudtaget då allt jag skriver blir bannat haha. ne men skrev de ba för och checka om fler hade de problemet för jag tenderar att spawna död lite då o då, meningen med meddelandet var inte heller att supporten skulle skriva, utan mest för andra spelare och checka av ifall de hänt de oxå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, inte använda twittern till nåt som har med fel och göra överhuvudtaget.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top