Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael
Vad är ditt discord namn? Lyzzn#5448
Vad är ditt födelsedatum? 5 December 1996
Berätta om din karaktär. Min karaktär har haft ett tufft liv där utmaningar och motgångar har präglat vardagen. Trots detta har han alltid strävat efter att bli en bättre människa, driven av en vilja att vända sitt liv till det bättre. Han har vuxit upp utan stöd från sin familj, vilket har gjort honom självständig men också gett honom en stark inre styrka och beslutsamhet att klara sig på egen hand. Han söker nu efter en väg att skapa något positivt av sitt liv, kanske genom att hitta en gemenskap där han kan bidra och utvecklas tillsammans med andra till den nya staden han flyttat till och börja om på ny kula.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp, så realistik som möjligt. komma med roliga scenario, välkomna ny folk till staden
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man i rollspel inte bara fokuserar på sin egen karaktärs framgång
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag Sunt förnuft handlar om att tänka sig att de är som i verklighete, tex man går inte fram till någon helt random o börja slå på någon, eller tex kör i 200 på torg osv. powergaming är att man trollar helt enkelt, tar det inte seriöst, man tänker inte realistikst överhuved taget. blir tex skjuten o skrattar osv. metagaming är att man man tex andävnder sig av discord för information osv
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte så direkt