Nekad Phoebe Karlsson | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 11782
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 11782

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198014155381/

Vad är ditt namn i verkligheten? Phoebe

Vad är ditt discord namn? Phibbzter.#3889

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Phoebe Karlsson.

Phoebe är väldigt plikttrogen till sitt yrke och ger alltid 100% när hon arbetar. Hennes jobb blir en stor del av hennes liv som hon tillägnar sig åt. Men förutom det så är hon extremt godhjärtat och vill folk bara det bästa. Hon är social och har inte alls svårt för att prata med nya människor. Men om en hetsig situation uppstår så drar Phoebe sig gärna bakåt för att slippa hamna i centrum.
Phoebe kan man alltid lita på, i vått och torrt. Har du någon gång ställt upp för henne så kommer hon alltid finnas där för att backa upp dig. skulle nog själv vilja säga att hon är en snäpp snällare och lugnare. Men ta inte Emma som den lugna personen heller, är de dags för skoj och roligheter så tackar hon aldrig nej. Hon är alltid på att hitta på nya roliga saker och att då träffa nytt folk med.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med seriöst rp o roligt. Jag har spelat på er server innan förra året, jag vill gärna komma tillbaka.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna skaffa jobb och utvekla mitt rp. Vill gärna kunna jobba och göra andra saker. Träffa nya människor osv.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här innan. Jag tänkte testa igen och nu så tänkte jag fortsätta spela här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna träffa nya folk och bara ha kul. Men det ska med vara seriöst rp och inte för mycket lall.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka