Accepterad Phoebe Karlsson | Ban överklagan [Pubbis]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 11782
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 11782

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198014155381/

Ditt Hex-ID: 110000103364a75 (Hex)

Vad är din discord tagg? Phibbzter.#3889

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Hur lång tid var din ban? Det var en p-ban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ogiltig inbjudan. The user is banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slutade spela hos er ett tag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade spelat som vanligt och sedan skulle jag kolla dc och då var jag ej med i den, jag bad min kompis skicka en inbjudan och då stod det att jag var bannad. Jag skrev en bannöveklagan för jag vart ju bannad utan andledning, min banöveklagan var godkänd. Jag spelade som vanligt och nåra dagar senare var jag bannad igen från dc. Jag skrev en till banöveklagan och vart nekan jag fick aldrig nån andledning till varför jag blivigt bannad. Då orkade jag inte håll a på mer så då slutade jag hos er helt. För jag bara blev bannad utan andlening. Nu vill jag försöka på nytt och vill gärna bli unbannad så jag kan söka wl och skaffa jobb.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban. Jag har ej gjort nåt fel jag har inte ens sagt nåt fel. Jag tycker det är felaktigt särskillt när jag inte ens kan få en andledning till varför jag blev bannad. Jag har varit bannad från dc i mer en ett halvår nu utan en andledning.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var också en felaktig ban jag fick. Jag vart bannad från dc samma som denhär helt utan andlening.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag kan gör annorluna när jag inte ens gjort nåt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig något.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka