Nekad philliokus | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

philliokus

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? philip englund

Vad är ditt discord namn? philliokus

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne stark, han har haft en tuff uppväxt då hans mor dog i överdos och hans pappa tappade det helt och blev alkoholist. Janne fick ta till med alla medel för att tjäna pengar så han och hans bror fick se till att det fanns mat på bordet för deras pappa förlorade sitt jobb på sågverket pga. alkoholen. Efter gymnasiet försökte Janne söka jobb men eftersom hans far har ett dåligt rykte och Janne hamnade i fel umgänge så ville ingen anställa honom så gatan blev hans jobb inom droger och beskydd. Janne är en mycket trevlig person men det kriminella livet har gjort honom hård. Janne strävar efter pengar och vill göra ett namn för sig själv på dom dystra gator han lever på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med kreativa idéer. samt aktivt deltagande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kan ge med mig för fair och rolig content utan problem.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? timmars regel, bra bemötande, lämplig profil

Har du någon erfarenhet inom rollspel? red M samt fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag och ett kompisgäng har tänkt att göra rolig content med varann

Nekad. Utveckla svaren på fråga 5, 6 och 7. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Hittar inte din Discord, tagga mig på Discord så jag hittar den. 😀

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka