Accepterad Phillepille64623 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phillepille64623

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Bobo Dagman

Vad är ditt discord namn? mushlimp

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Macid är karaktären. Han är 21 år gamma loch är väldigt lång. Macid har haft det tufft under sin uppväxt, med många utmaningar att överkomma. Trots alla svårigheter har han kämpat sig fram och skapat ett liv som han idag är stolt över. Han älskar bilar och att meka med dem är hans stora passion. Drömmen för honom är att arbeta på Mekonomen för att kunna hjälpa andra människor med deras bilar. Hans önskan att stötta andra kommer från en övertygelse att alla förtjänar att ha det bra, särskilt med tanke på de svårigheter han själv har upplevt. Hemma var det ibland svårt på grund av föräldrarnas problem med alkohol och det fanns till och med tider då det var ont om pengar till mat. Men trots alla motgångar har Macid lyckats bygga upp ett eget liv och har nu bra vänner som han värdesätter mycket. Han är otroligt glad över att kunna ägna sig åt sin passion för bilar, något som tidigare bara var en avlägsen dröm för honom. Han vill använda sin kunskap om bilar för att göra en positiv skillnad i andra människors liv och samtidigt visa sin familj att han har lyckats och är kunnig inom sitt område. Allt han önskar är att leva och stanna i staden Unive. Han älskar verkligen den staden över allt annat och ser den som sitt hem. För Macid representerar Unive en plats där han känner sig trygg och hel. Att leva och avsluta sitt liv där är en av hans största drömmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ska bidra med massor av långa och bra rollspelsstunder och scenarion. Alltid redo att spela och ser fram emot att träffa nya människor, skapa positiva intryck och göra mitt namn känt på ett bra sätt. Men även se till så att andra har bra rp och kan sian grejer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha chans att vinna i ett scenario ändå om det är polis mot skurkar eller skurk mor skurk.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst dem. De jag har koll på är RDM, VDM, METAGAMING . copbait, NLR, Sunt Förnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har haft en fantastisk tid med rollspel under en lång tid, nästan enbart på Unive. Spelade där i ungefär ett och ett halvt år innan jag tog en paus i ett år. Nu känner jag att jag verkligen vill återvända och vara en del av det igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vet ifan att jag har spelat RP länge och kan mina grejer och vill verkligen bli medlem så jag kan utveckla min RP.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka