Inaktuell Phillepille64623 | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Phillepille64623

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2344255452/

Ditt Hex-ID: 1100001003f7e21

Vad är din discord tagg? Buh-Buh-Bacon#4029

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: rdm, lall ~Tandy. Återstår: 4 dagar 23 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slogs med folk som jag hade skäl till att slå 1 gång. Det var så att jag missclickade på att slå en bil o skrev det. O sen efter en minut så slog han mig tillbaka efter att han måste ha sett att jag skrev miss. Så efter det så slog jag tillbaka för att jag Rpa på att jag inte slog i början där det var miss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar åkte med min husbil och hade roligt o campade. O sen blev det restart efter restarten så tog jag ut min husbil igen och jag och mina kompisar åkte vidare med en till person. När vi åkte iväg ifrån stället så kom det en lila M4 efter oss och gjorde så att husbilen åkte i 200 o vi ville inte det. När han hadde gjort det så var vi med i en stor krash på 50km när vi hadde saktat ner lite. O då Rpa vi bra på powergaming men jag var ju lite arg på han. Så jag råkade ju då slå på hans bil där det var miss och han har ju då en minut på sig att se att det vat miss. Sen så slog han tillbaka så jag Rpa på miss och Rpa då asså att jag inte slog först o slog tillbaka när han slog mig. O om jag skulle slå han så har ju jag en skäll att göra det då han förstörde min husbil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en delvis felaktig ban och delvis en aktig ban. Där jag inte Rdm-a men lallade smått där jag och mina kompisar åkte i husbilen och sjöng högt. Men att sjunga högt borde inte vara lall i värkligheten. Men han Vdm-a liak mycket som jag Rdm-a.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit massa små banns som 60min för små grejer. Men en stor där jag har kört lite fort men det har jag värkligen lört mig av ock gör aldrig det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte slå tillbaka men jag hade två skäl att slå tillbaka 1 av missklick 2 av att förstöra min husbil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att folk måste lära sig att miss ska man inte Rpa på och jag har lärt mig att jag inte ska slå tilbaka nör folk inte vet hur man Rpa-r på miss och likknande.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka