Accepterad Phillepille64623 | Ban överklagan (Gunnar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Phillepille64623

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2344255452/

Ditt Hex-ID: 1100001003f7e21

Vad är din discord tagg? GhostFaceGangsta#4029

Vem var det som bannade dig? Wixzt

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Wixzt. Återstår: 4 dagar 15 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte kollade på vägen när jag körde kross och åkte av vägen. Där jag aldrig skulle göra så i verkligheten och dö när jag landar för det var en stort stup.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte ifrån mitt hus och skulle åka till stan när jag var halvvägs så kollade jag snabbt på DC. När jag kollade på DC i 5 sekunder så var det ett stort stup o jag han inte bromsa så när jag var påväg att landa så skulle jag försöka landa bättre så jag gjorde någon 360 tror jag. Men det klara jag inte så jag landa fel och dog o detta skulle ju inte hända i verkligheten. Men jag tycker att skulle vara en chans att det skulle kunna hända i verkligheten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban där jag inte gjorde något som var overkligt och sånt jag skulle kunna göra i verkligheten. Dett var mitt fel men jag tycker man inte ska bli bannad av något som skulle kunna hända i verkligheten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit massa små banns men en stor där det var fortkörning men det har jag lärt mig mycket av och har aldrig gjort om det igen och kommer aldrig att göra det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kolla på vägen hela tiden. Och inte kolla på DC när jag är på bergs vägarna och kör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid kolla på vägen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka