Accepterad phillekh | Medlem ansökning |Craxz|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

phillekh

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198281465315/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Khan

Vad är ditt discord namn? den riktiga abdul#2170

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Abdi Abdisson är 27 år och han drömmer om att bli polis.

Abdis riktiga namn är Abdi Bin Abdi, men han har ändrat det för att försöka passa in i Sverige. Sån är Abdi, han försöker passa in. Hårt. Han överdriver, vill för mycket. Abdi skulle kunna passa in om han slappnade av mer och inte kämpade så hårt för att låtsas vara "Svenne Banan".

Abdi är uppvuxen i Rinkeby. Det är en liten ort där alla känner varandra. Sedan Abdi började på dagis har han velat flytta ifrån Orten, helst in till stan. Han är grymt nöjd med att bo i Solna. I trapphuset heter folk både Johansson och Al-Fakhir. Han gillar den blandningen. Inte så glassigt men inte bara orten.

Abdi försöker passa in. Han klarar det ofta. Med sina nära vänner slappnar han av (språk, beteende osv) och vågar säga precis det han tänker på. Men ofta kämpar han för att låta och verka vara svensk. En gång gick han på en anställningsintervju hos ett bussbolag. Han pratade skånska och sa att han hette Nils Svensson. När intervjun var slut sa dom "Välkommen till oss, Nils". Sån är Abdi. Han kan faka, låtsas. Men han vill bli polis och vara en schysst kille. Han drömmer om att bilda familj. Men först: ett bra jobb.

Hur mycket Abdi än försöker så ÄR han orten.
Vart han än går så har han orten INOM SIG.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna ta min RP till en mycket högre nivå. Det kan jag inte som icke-medlem. Jag vill kunna skaffa jobb och göra annat som liknar irl. Om jag får bli medlem så kommer jag vara seriös, följa regler och inte lalla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög RP nivå. Ingen lallande. Jag kommer rapportera om jag ser nån som gör olämpligt eller fel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid spelar för sin egen glädje att vinna. I ett scenario kan det vara viktigare den andra vinner.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade. Tack för att ni orkat läsa all text.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka