Nekad phillekh | Ban överklagan [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

phillekh

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198281465315/

Ditt Hex-ID: 110000113251de3

Vad är din discord tagg? den riktiga abdul#2170

Vem var det som bannade dig? W.Reinhardt

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Oseriös RP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vat att jag var lite oseriös men inte tillrekligt för att bli bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det ända jag kommer ihåg var att jag krockade med min kompis bil på en cyckel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag var lite oseriös men jag tycker att det var inte tillrekligt för att bli bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet inte hur många gånger jag har blivit bannad.de ända gångerna som jag kommer ihåg att jag blev bannad var får typ ett år sedan, då gick jag bara framm och slåg någon utan anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte slagit personen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du verkar inte ha någon som helst insikt i vad du gjorde, eller hur det var fel. Du slår ner personer utan någon som helst anledning på en offentlig plats.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka